Αναγνώστες

TO E-MAIL ΜΟΥ

ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘYΝΣΗ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΑΦΗΝΕΤΕ ΤΑ ΜΗΝΥΜΑΤΑ ΣΑΣ:



thanosthundercats@yahoo.gr

ΡΑΔΙΟΦΩΝΙΚΟΙ ΣΤΑΘΜΟΙ

ΡΑΔΙΟΦΩΝΙΚΟΙ ΣΤΑΘΜΟΙ
ΠΑΤΗΣΤΕ ΚΑΤΑΛΟΓΟΣ ΚΑΙ ΔΙΑΛΕΞΤΕ ΟΠΟΙΟΝ ΣΤΑΘΜΟ ΘΕΛΕΤΕ.

ΧΡΥΣΟΣ ΟΔΗΓΟΣ Ο.Τ.Ε.

Δευτέρα 13 Σεπτεμβρίου 2010

Η ΟΜΟΡΦΗ ΔΕΚΑΕΤΙΑ ΤΟΥ 1980 ΜΕΡΟΣ 2ο.

Αγαπημένοι μου φίλοι μετά από τόσο καιρό αποφάσισα να επιστέψω δριμύτερος δυνατότερος και ανανεωμένος ,από τις καλοκαιρινές διακοπές. Όμως ταυτόχρονα νοιώθω μία λύπη που πέρασε η ώρα της ανεμελιάς και είμαστε αναγκασμένοι να βάλουμε το κεφάλι μέσα και να μπούμε στους ρυθμούς της εργασίας , της καθημερινότητας και του άγχους για το πώς θα μπορέσουμε να ανταπεξέρθουμε στις υποχρεώσεις μας, και απέναντι σε ένα μέλλον αβέβαιο για την χώρα μας έτσι όπως τα κατάφεραν οι πολιτικοί μας που τα φάγανε όλα και τώρα την πληρώνουν οι μισθωτοί , οι υπαλληλίσκοι και γενικά η φτωχολογιά και οι αδύνατοι. Θα μου πεις αυτό δε γινόταν ανέκαθεν; Ναι ρε παιδιά αλά τώρα παράγινε το χάλι. Κοντεύει 2 ευρώ η βενζίνη, Φ.Π.Α. 23% ανεργία , κ.α.




Τέλος πάντων. Τι να κάνουμε Άλο μόνο ο Κύριος υμών Ιησούς Χριστός μπορεί να μας σώσει πλέον, γιατί αν περιμένουμε από τους ανθρώπους και ιδιαίτερα από τα ανθρωπάρια της μασονίας που περνούν εντολές από τον ακατονόμαστο και μισητό διαβολάκο, πάμε χαμένοι. Δεν το βάζουμε κάτω πότε αλώστε η Ελλάδα ποτέ δεν πεθαίνει δεν την σκιάζει φοβέρα καμιά και εκτός από αυτό ο Τριαδικός Θεός δε θα εγκαταλείψει την Ελλάδα πότε όσο στη σημαία της και στην ψυχή των Ελλήνων υπάρχει το σύμβολό του τιμίου Σταυρού που εορτάζουμε την τίμια Ύψωση του αύριο στις 14 Σεπτεμβρίου.

Μη νομίζετε ότι σας ξέχασα απλά μία αναφορά έκανα του τι συμβαίνει στην εποχή μας σε σχέση με αυτά που θα σας παρουσιάσω για το τι συνέβαινε την όμορφή αλά και cult ΔΕΚΑΕΤΊΑ ΤΟΥ 1980.Δεθείτε και πάμε να ταξιδέψουμε με την χρόνομηχανη της φαντασίας μας στο παρελθόν 30 χρονάκια περίπου πίσω…

Ας ξεκινήσουμε καταρχήν από το πρωινό ξύπνημά το οποί περιελάμβανε γάλα carnation ή dolca αυτό με το κουνελάκι ξέρετε… Αμέσως μετά άνοιγε η τηλεόραση η οποία τότε είχε δύο κανάλια το ερτ1 και το ΕΡΤ 2 τα οποία τότε άξιζαν στη ποιότητα του προγράμματος τους παραπάνω και από όλα τα ιδιωτικά κανάλια του σήμερα. Ποιός λοιπόν δεν ανυπομονούσε να ξεκινήσει στην ερτ2 το παιδικό πρόγραμμα το οποίο είχε παιδικές σειρές όπως τα Τhundercats , ο He-man και οι κυρίαρχοι του σύμπαντος .το Blackstar, o Bravestarr, Tα ασημένια γεράκια ,το Gi joe, Transfomers, τα στρουμφάκια . σειρές δηλαδή που βλέπονται μέχρι σήμερα.




Εγώ πάντως είχα πάθει μεγάλη πώρωση με τους Τhundercats.Ποίος είναι εκείνος που δε θυμάται τις επικές μάχες του Lion-o vs. Mum-ra.Χαμός. Το ξέρατε ο τι ο ίδιος ηθοποιός που έκανε την φωνή του Μum-ra ήταν αυτός που έκανε και τη φωνή του Jaga μέντορα του Lion-o και ότι ήταν η φωνή του κακού Μegatron στα Transformers.Δυστυχώς πλέον έχει πεθάνει. Επίσης λένε ότι μέχρι το 2011 θα γυρίσουν μία ταινία Thundercats… Nα και το trailer που έφτιαξαν κάποιοι fun.



Αχ αυτός ο Skeletor τόσες φορές και δεν έβαλε μυαλό. Ακόμα θα παλεύει να μπει στο κάστροGray skull για να μάθει τις μυστικές δυνάμεις που κρύβει το κάστρο , και έτσι να γίνει κυρίαρχος του σύμπαντος. Χα όμως ο πρίγκιπας Adam δεν θα τον αφήσει ποτέ θα σηκώσει το σπαθί του και - Με την δύναμη του Gray scull,θα γίνει ο He-man και θα τον εμποδίσει.



transformers μεταμορφοθείτε. Με λίγα λόγια φοβεροί.Το βιντεάκι μιλαεί μόνο του αντί για εμένα.





Δυστυχώς δε μπορώ να σας τα περιγράψω όλα γιατί θα σας κουράσω .Θα σας πω όμως για τα μεσημέρια του 1980.Ερτ 1 του κουτιού τα παραμυθία Ρούλας Μελιά Σεβαστιανός και Φιόγκος σε μουσικά παραμυθία .Αμέσως μετά … ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΜΟΝΟ ΜΙΑ Η ΟΝΕΙΡΕΜΕΝΗ ΦΡΟΥΤΟΠΙΑ. Ναι καλά το καταλάβατε όλα τα λεφτά ήταν ο Βρασίδας το κρεμμύδι με τα πολλά πουκάμισα. Τον Παραμυθά τον θυμάστε ; τον Τάο Τάο το μικρό Panda τον Scot Billy, τους X-men, τα χελονονιντζακία τον Νills Holgerson, τον μικρό πρίγκιπα. κ.α.…



Τα καλύτερα έρχονται



ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΕ…

29 σχόλια:

ΦΩΣ ΙΛΑΡΟΝ είπε...

Κατεργαράκο Ορθόδοξε 1980 καλό ήρθες στο πόστο σου άστα βραστά πως έγινε η κοινωνία μας! σίγουρα όσο πάει και χειροτερεύει .

Στο Θέμα μας τώρα και βέβαια θυμάμαι το carnation και το dolca αλλά θυμάμαι και το Hemo Φυσικά έβλεπα He-man ,Bravestarr,Transfomers,Τhundercats στρουφάκια αλλά και πολλές σειρές Ο κήπος με τα αγάλματα καλό ελληνικό με παιδιά ,το υπέροχο Professor Poopsnaggle Steam Zeppelin τσουφου τσαφα τσαφα μπουμ μπουμ http://www.youtube.com/watch?v=Z5hMNnXgH34&feature=player_embedded
Για να το θυμηθείς και εγώ δεν το βρήκα τυχαία σε ένα μπλοκ http://oraniotoxo.blogspot.com/2010/09/professor-poopsnaggle.html

Το μικρό σπίτι λιβάδι και πολλά άλλα θα τα ξαναπούμε αγαπητέ Ορθόδοξε 1980 να είσαι πάντα καλά φίλε μου!
Φως Ιλαρόν

ΑΝΘΗ είπε...

Ορθόδοξε 1980, το Carnation το θυμάμαι, αλλά εκείνα τα παιχνίδια όπως Transformers, He-man, δεν με συγκινούσαν. Η Φρουτοπία όμως ήταν αδυναμία μου!

Mysteri planet είπε...

Χαίρετε αγαπητέ Ορθόδοξε αλανιάρη του 80 Μάλλον κάνα ζιζάνιο Θα ήσουνα μικρός :) εμένα μου άρεσαν πάρα πολύ 1 το dolca δεν ξέρω αν θυμάσαι την κουκουρούκου 2 Transfomers 3Τhundercats 4 Macgyver 5 the Muppet Show 6 Doctor Who 7 Ulysse 31 και πολλά άλλα το καθένα είχε την δική χάρη πραγματικά νοσταλγικά χρόνια!

Το δικό μου έπος θα το αρχίσω γύρο στις 17 με 20 του μηνός σε περιμένω για σχόλια και κουβεντούλα Ο Θεός με θυμών!

Mysteri Planet

Ορθόδοξος1980 είπε...

Φίλε Φωτάκι,σε ευχαρίστω για την θερμή υποδόχη.Όσον αφορά το θεματάκι μας,εχώ να πώ ότι δίαλεξα μερίκα από αυτά που αγάπησααπό το 1980 και τα διατύπωσα.Τα υπολοίπα που δεν έχω γράψει τα αφήνω σε εσάς τους καλούς μου φίλους να μου τα υπενθυμίζετε.Να είσαι καλά πάντα που με συμπληρώνεις σε αυτά που παραλείπω ,αν και οι σείρες που μου ανέφερες δεν ανήκουν στην κατηγορία παιδικά αλά πιο πολύ σε ψυχαγωγίκες εκπομπές.Ο Θεός πάντα μαζί σου φιλαράκο μου.

Ορθόδοξος1980 είπε...

Ανθούλα μου.Xαιρομαί που σου άρεσε και εσένα το carnation,επείδη όμως ήσουν μικρό κοριτσάκι τότε απ'οτι καταλαβαίνω :) θά σου άρεσαν σίγουρα η Barbie,o jon jon η Bibibo, τα poly pocket, το λαστιχάκι ή το σκινάκι που παίζαν όλλα τα κορίτσια εκείνης της εποχής.Επίσης αποκλείετε να μην ήσουν ερωτευμένη με τον Davind Haserlford που έπεζε στον ιπότη της ασφάλτου και κάτι αλά κοριτσίστικα τετοία εκείνης της επόχης που δεν τα θυμάμαι γιατί τότε απαγορευόταν τα αγοράκια να παίζουν με τα κοριτσάκια τα ίδια παιχνίδια.Χα η φρουτοπία ήταν ολα τα λεφτά,αλά με το είδος αυτό εχω αλά πράγματα να αναφέρω.Η Παναγία μαζί σου παντά.Τα ξαναλέμε.

Ανώνυμος είπε...

Ένας καινούριος φίλος του διαδικτύου εγώ ήμουν πωρωμένος με τον Σπορτ Μπιλυ SB και έπινα carnation μπόλικα :)

Ορθόδοξος1980 είπε...

Φιλαράκι Μysteri με πετυχές ακριβώς.Μεγαλύτερο ζιζάνιο και πιο ζωηρό πλάσμα ,δε θα έβρισκες απο εμένα.Αλά Δόξα τον Θεό πέρασα πολύ ωραία παιδίκα χρόνια με σοκοφρέτες , σερενάτες ,δρακουλίνια τυρογαρυδάκια, και άλα τέτοια χασμούσια που τώρα τα έχουν χαλάσει και στη γέυση και στις συσκευασίες που τις έχουν αλαξεί και δε βλέπονται.σε περιμένω να ξεκινήσεις για να τα λέμε.Να είσαι πάντα κάλα.Τα λέμε.

Ορθόδοξος1980 είπε...

Καλως ήρθες φίλε Αυτόνομε ηγέτη στην παρέα μας θα περάσω και εγω απο εσένα για να τα πούμε και καλύτερα.Χαίρομαι που βρίσκω εναν ακόμα λάτρη της δεκαετίας του 1980.Θα τα ξαναπούμε,τα καλύτερα έρχονται στο 3ο μέρος για την όμορφη δεκαετία του 1980.

Ανώνυμος είπε...

Για φίλε μου είμαι Γιώργος φανατικός των Τhundercats χελονονιντζακία,Transfomers και την γνωστή ατάκα κυραλέησον κυραλέησον ο Παπάς πίνει καρνεησον δεν ξέρω αν το λέγατε και εσείς στο δημοτικό ; πάντως ήταν μια όμορφη εποχή !

Ορθόδοξος1980 είπε...

Γειά σου Γιωργάκο.Ωραίο αυτό με το carnation.Nα είσαι πάντα καλά.

ΦΩΣ ΙΛΑΡΟΝ είπε...

Ευχαριστώ φίλε μου για το Dolka το γαλατάκη με τη σοκολατένια γεύση :)

Star gat Pantokratoria είπε...

Άστροσχόλιο 284/2010-16AΩ

Θέλω και εγώ DOLCA να είσαι ευλογημένος ΟΡΘΟΔΟΞΕ1980 Μας άνοιξες την πύλη μιας όμορφης Εποχής

Ορθόδοξος1980 είπε...

Να είσαι καλά Φωτάκι.Στην υγεία σου.

Ορθόδοξος1980 είπε...

Φίλε μου star gat ο Τριαδικός Θεός ας μας ευλογεί όλλούς , ας μας φωτίζει και ας μας χαρίζί δύναμη και υγεία.Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια.Θα τα ξαναπούμε.Περίμενε και θα σου κάνω και εσένα ένα δωράκι απο το 1980... Τα λέμε.

MATIZ είπε...

Καλημέρα Ορθόδοξε 1980 ! ξέρω άργησα ..... Είχε χαλάσει το Laptop κάτι από δω κάτι από κι πήρα τελικά ένα καινούριο και ησύχασα.

Και εμένα μου άρεσε το dolca και Νουνού φυσικά δεν έλειπε η κουκουρούκου γκοφρέτα. Και πολλά έχω ακόμα να σου πω, θα τα πούμε σιγά καλέ μου φίλε θα βρω τη ρώτα μου να ολοκληρώσω τη ΜΟΥΤΟΤΟ Μία μικρή αφρικάνικη ιστορία . Γιατί έχει αραχνιάση να είσαι πάντα καλά αγαπητέ θα τα ξαναπούμε σύντομα ΜΑΤΙΖ !

Ορθόδοξος1980 είπε...

Σε ευχαριστώ φίλε μου ΜΑΤΙΖ.Περιμένω καλέ μου φίλε να επανέρθεις για να ξαναένώσουμε την καλη παρέα που είχαμε και πέρισι.Με γεία το Laptop.Έυχομαί να μη σου πιάσανε τον κ΄...ο στην τιμή.Χαχαχαχαχαχαχα. πλάκα κάνω.Να είσαι πάντα καλά φιλάρακι μου.Τα ξαναλέμε.

MATIZ είπε...

Ενημέρωση http://photosunexpectedtiinfront.blogspot.com/ σε περημένο τέλος ιστορίας Μουτότο :)

Ορθόδοξος1980 είπε...

Έρχομαι φιλαράκο μου ΜΑΤΙΖ.

Ανώνυμος είπε...

Περιμένουμε με Αγωνία !!!

Mysteri planet είπε...

Φίλε μου ορθόδοξε 80 που είσαι κατεργαράκο σου αφιερώνω βραβείο για την δικτυακή φιλία μας και το ξεχωριστό μπλοκάκι σου ! Έλα να πάρεις το OSKAR Με εκτίμηση ο δικτυακός φίλος Mysteri planet

Mysteri planet είπε...

Αγαπητέ φίλε Ορθόδοξε80 κατάλαβα ότι λυπείς εύχομαι να περνάς καλά ! και η γωνιά μου είναι πάντα ανοιχτή και σε περιμένει ο Τριαδικός Θεός μαζί σου φίλε μου .

Με εκτίμηση Mysteri planet

Ανώνυμος είπε...

Οταν πρωτομπήκα στο ίντερνετ,
χάρηκα τόσο πολύ που βρήκα τόσα
Χριστιανικά σάητς κ μπλοκς...
νόμιζα πως όλοι ειναι καλοι και ειλικρινεις.

απογοητευτηκα αδελφε μου.
πολυ υποκρισια.

τολμας να εισαι ειλικρινεις
τολμας να ΜΗΝ κολακευεις
και σε χτυπανε
σε βριζουν
σε ειρωνευονται
και σε διώχνουν
ολοι αυτοι της κλικας
της υποκρισιας.

τι κριμα
τι θλιψη
ο Χριστος ξανασταυρωνεται
απο "χριστιανους"
που νηστευουν την Αγάπη Του....


ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ

ΑΓΑΠΑΤΕ ΑΛΛΗΛΟΥΣ.

Mysteri planet είπε...

Αγαπητέ Ορθοδοξε1980 λείπεις καιρό όπως και εγώ να περνάς πάντα καλά και να σε φωτίζει ο Θεός .

Μάλλον παρεξηγήθηκε η μισοτελειωμένη ανάρτησή σου την όμορφη δεκαετία του 80 είμαι σίγουρος ότι θα το ανέλυες το θέμα με τα θετικά και αρνητικά.

Προς τον φίλο ανώνυμο όχι φίλε μου Ο Ορθόδοξος1980 είναι πιστός και αληθινός μάλλον εσύ ξέχασες ότι με αυτά μεγάλωσες εκτός αν ήσουν από την κούνια σου και διάβαζες την Αγία Γραφή . Γιατί Κρίνεις μία ανάρτηση που δεν έχει τελειώσει, να σε σίγουρος, ότι ο Ορθόδοξος1980 θα έγραφε για το δηλητήριο που ρίχνει η τηλεόραση στις ψυχές των παιδιών. Απλά τα πράγματα ήταν ποιο αγαθά τότε τη να πεις για την σημερινή τηλεόραση!
Αντίο ανώνυμε και καλή ΑΝΑΣΤΑΣΗ .

Συγνώμη Ορθόδοξε1980 αν και πήρα μόνος μου την πρωτοβουλία να απαντήσω οι φίλοι είναι πάντα φίλοι ας έχουν καιρό να τα πουν :)

Mysteri planet

Ορθόδοξος1980 είπε...

Καλέ μου φίλε ΑΝΏΝΥΜΕ .Καταρχήν καλώς ήρθες αν και χώρις όνομα στην παρέα μας.Δεν μπορώ να καταλάβω προς τι τόση πικρία;Φίλε μου ο ίδιος ο Κύριος είπε όσοί πιστοί προσέλθετε.Αν θέλεί σου απαντάει ο άλος,αν δε θέλει να είναι καλά και εμείς καλύτερα.Τέλος το γεγονός του ότι εισαί no name, δειχνεί και το πόσο <> άτομο είσαι.Αν ξαναστείλεις βλακείες ανώνυμα θα φας διαγραφή. Αντε και ΚΑΛΗ ΠΡΩΤΟΧΡΩΝΙΑ ;))) .

Ορθόδοξος1980 είπε...

Φίλε Mysteri είμαι πάλι έδω επιτέλους.Λέω να ξανασχοληθώ πάλι με το PC μου λίγο μιας και είχε πιάσει νυχτερίδες και αράχνες τόσο καιρό.Σε ευχαριστώ για την υποστηρίξη και απο εδώ και πέρα θα τα ξαναλέμε πιο σύντομα.Το τρίτο μερός της δεκαετίας του 80 ερχεταί.ΤΑ ΛΕΜΕ ΚΑΙ Ο ΘΕΟΣ ΜΑΖΙ ΜΑς ΠΑΝΤΑ ΦΙΛΕ.

Mysteri planet είπε...

Κατεργαράκο που είσαι; όχι αράχνες θα πιάσεις εδώ και κουκουβάγιες,αλλά και αλεπούδες , έτσι κάνουν οι φίλοι βρε ούτε ένα σχολιάκη ;) περιμένω !!!!

Mysteri planet είπε...

Ανέστη Χριστός και η ζωή πολιτεύεται ! Ανέστη Χριστός !
Ανάσταση για μας του Ορθοδόξους είναι η μεγαλύτερη γιορτή της οικουμένης. Από εδώ και πέρα δεν υπάρχει πια βασίλειο του Άδη Ο θάνατος καταργήθηκε . Χριστός Ανέστη φωνάζουν οι άγγελοι στον ουρανό, μαζί τους και εμείς εδώ στη γη . Ο θάνατος είναι ένα επεισόδιο στη ζωή μας, που μας θυμίζει απλός την αμαρτία, από την οποία μας λύτρωσε η Θεϊκή Αγάπη.

Κατεργαράκο να περνάς καλά όπου και αν είσαι !
Mysteri planet

Mysteri planet είπε...

Ορθόδοξε 1980 αν είσαι εδώ καιρός να αναγεννηθείς από τις στάχτες σου και σου έχω θέμα για πλάνες Λιακόπουλου είσαι ο ιδανικότερος για αυτό το θέμα αγαπητέ και θα το τονίσω και θα τον λιανίσουμε με τον δικό μας τρόπο ξέρεις εσύ ;) θα χαρώ πολύ να τα ξαναπούμε αγαπημένε φίλε μου ....

Mysteri planet

Ορθόδοξος1980 είπε...

ΦΙΛΕ MYSTERI ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΛΑ ΣΟΥ ΛΟΓΙΑ ΕΡΧΟΜΑΙ ΣΕ ΕΣΕΝΑ ΓΙΑ ΝΑ ΤΑ ΠΟΥΜΕ.